Sveikatos įstaigos ir galimybių pasas: kaip pasikeitė pacientų priėmimo taisyklės?
VUL Santaros klinikų Komunikacijos tarnyba informuoja, kad medicinos paslaugos pacientams (konsultacijos, guldant į stacionarą) teikiamos netikrinant galimybių paso. Lankytojams būtinas skyriaus vedėjo išduotas leidimas pagal įstaigoje galiojančią tvarką.
„Esant dabartinei sveikatos priežiūros įstaigų apkrovai, esminių ribojimų paslaugų teikimui pavyksta išvengti. Darbas, laikantis griežtų epidemiologinių reikalavimų, vyksta įprastu ligoninei ritmu“, – cituojamas Santaros klinikų direktorius medicinai doc. dr. Valdas Pečeliūnas.
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos Komunikacijos tarnybos vadovė Austė Aleksandravičiūtė-Šviažienė informuoja, kad galimybių pasas Kauno klinikose reikalingas tik lankytojams, kurie lanko artimuosius stacionare. Asmens sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos nepriklausomai nuo to, ar asmuo turi GP. Guldant pacientus į ligoninės stacionarą, Kauno klinikose jiems yra daromas PGR tyrimas.
Baltijos ir Amerikos terapijos ir chirurgijos klinikos rinkodaros vadovė Erika Zabulėnienė pastebi, kad medicinos įstaigoms nėra keliams reikalavimas prašyti pacientų galimybių paso.
„Priešingu atveju pacientai negalėtų patekti pas specialistus, jiems nebūtų įmanoma suteikti medicinos paslaugų“, – teigia E. Zabulėnienė. Pasak jos, klinikoje yra aparatas, matuojantis kiekvieno ateinančio paciento kūno temperatūrą. Karščiuojantys pacientai klinikoje priimami per specialiai įrengtą šoninį įėjimą, kur saugia apranga apsirengęs medicinos personalas pacientą apžiūri, pakonsultuoja ir paima būtiniausius tyrimus, taip pat ir Covid testą.