Dažniausiai užduodami klausimai

+ Kas yra ManoDaktaras.lt?

ManoDaktaras.lt – tai gydytojų paieškos ir registracijos vizitui internetu portalas. Portale ManoDaktaras.lt paprastai ir greitai galima susirasti gydytoją pagal specialybę ir vietovę, paskaityti jo dosje bei užsiregistruoti vizitui.

+ Ar ManoDaktaras.lt teikia medicinines paslaugas?

Ne, ManoDaktaras.lt nėra medicininių paslaugų teikėjas. Visas ManoDaktaras.lt pristatomas paslaugas teikia licenzijuoti gydytojai.

+ Ar ManoDaktaras.lt paslauga yra mokama?

Pacientai registracijos pas gydytoją ManoDaktaras.lt portale metu nėra apmokestinami. ManoDaktaras.lt paslauga pacientams yra visiškai nemokama. Tačiau visų gydytojų paslaugos yra mokamos ir pacientas turi susimokėti vizito pas gydytoją metu.

+ Kiek man kainuos vizitas pas gydytoją?

Gydytojų teikiamų paslaugų kainos yra skirtingos ir priklauso nuo daugelio niuansų. Portale nurodytas kainas pateikė patys gydytojai ar klinikos, ir ManoDaktaras.lt jų neįtakoja.

+ Kaip užsiregistruoti pas norimą gydytoją?

Paieškos laukelyje įrašykite gydytojo pavardę, miestą, specialybę ar klinikos pavadimą, ir sistema po akimirkos pateiks visus įmanomus variantus. Iš pateikto sąrašo pasirinkite Jums tinkamiausią ir darbo laikų kalendoriuje pasirinkite datą bei laiką. Paspaudus ant konkretaus laiko, atsidarys langas, kur reikia suvesti informaciją, kuri bus perduota gydytojui ar klinikai. Nurodykite tik teisingą informaciją. Savo rezervaciją pabaigti galėsite tik įvedę SMS žinute gautą unikalų kodą, todėl su savimi turėkite mobilujį telefoną. Dieną prieš vizitą Jūs gausite SMS žinutę su priminimu apie vizito laiką.

+ Ar užsiregistravus per ManoDaktaras.lt, mano vizitas nesidubliuos su užsiregistravusiųjų tiesioginiu būdu?

Ne, ManoDaktaras.lt portale rodomi kalendoriai yra sinchronizuoti su gydytojų darbo kalendoriais, ir informacija yra atnaujinama akimirksniu. Būkite ramūs, gydytojai operatyviai gauna Jūsų rezervaciją ir laukia Jūsų atvykstant nurodytu laiku.

+ Ką daryti, jeigu nebegaliu atvykti numatytu laiku?

Jeigu nebegalite atvykti numatytu vizito laiku, Jūs galite: 1. Jei buvote susikūrę Manodaktaras.lt profilį, prisijunkite ir pakeiskite/atšaukite vizitą. 2. Jei nebuvote susikūrę Manodaktaras.lt profilio, praneškite tai gydytojui paskambindami jo anketoje nurodytu telefonu.

+ Kas, jeigu gydytojas nebegalės manęs priimti užregistruotu laiku?

Jeigu atsitiktų taip, kad gydytojas nebegali Jūsų priimti, jis su Jumis susisieks asmeniškai telefono numeriu, kurį nurodėte rezervacijos metu.

+ Ar galiu išsikviesti gydytoją į namus?

Ne, ManoDaktaras.lt nesuteikia tokios paslaugos, tačiau svetainėje galite rasti arčiausiais esantį ir greičiausiai Jus galintį priimti gydytoją.

+ Ką reiškia sąvoka „patvirtintas gydytojas“?

Gydytojai, prie kurių nuotraukų yra žalias ženkliukas, yra patvirtinti. Tai reiškia, kad informaciją apie save pateikė patys gydytojai ar klinikos.

Reikia pagalbos?

info@manodaktaras.lt