Dažniausiai užduodami klausimai

+ Kas yra manodaktaras.lt?

manodaktaras.lt – tai gydytojų paieškos ir registracijos vizitui internetu portalas. Portale manodaktaras.lt paprastai ir greitai galima susirasti gydytoją pagal specialybę, vietovę, turimą privatų sveikatos draudimą, paskaityti gydytojo dosjė, atsiliepimus bei užsiregistruoti vizitui internetu arba susisiekti nurodytu telefonu.

+ Ar manodaktaras.lt teikia medicinines paslaugas?

Ne, manodaktaras.lt nėra medicininių paslaugų teikėjas. Visas manodaktaras.lt pristatomas paslaugas teikia manodaktatas.lt partneriai -- klinikos ir jose dirbantys licencijuoti gydytojai.

+ Ar manodaktaras.lt paslauga yra mokama?

Pacientai registracijos pas gydytoją manodaktaras.lt portale metu nėra apmokestinami. manodaktaras.lt paslauga pacientams yra visiškai nemokama. Tačiau visų gydytojų paslaugos yra mokamos ir pacientas turi susimokėti vizito pas gydytoją metu arba iš anksto registracijos į nuotolinę konsultacija metu.

+ Parašiau atsiliepimą apie gydytoją. Kodėl jo nematau portale?

Visi manodaktaras.lt parašyti atsiliepimai peržiūrimi ir patvirtinami per 1-2 d.d. Patvirtinami tik etiški ir konstruktyvūs atsiliepimai.

+ Kiek man kainuos vizitas pas gydytoją?

Gydytojų teikiamų paslaugų kainos yra skirtingos ir priklauso nuo daugelio niuansų. Portale nurodytas kainas pateikė patys gydytojai ar klinikos, ir manodaktaras.lt jų neįtakoja.

+ Kaip užsiregistruoti pas norimą gydytoją?

Paieškos laukelyje įrašykite gydytojo pavardę, miestą, specialybę ar klinikos pavadimą, jei turite sveikatos draudimo tiekėją, ir sistema po akimirkos pateiks visus įmanomus variantus. Iš pateikto sąrašo pasirinkite Jums tinkamiausią ir darbo laikų kalendoriuje pasirinkite datą bei laiką. Paspaudus ant konkretaus laiko, prisijungite prie savo paskyros arba susikurkite ją, jei jos neturite. Jūsų registracijos informacija bus perduota gydytojui ar klinikai. Nurodykite tik teisingą informaciją. Iš karto po sėkmingos registracijos gausite tai patvirtinančius SMS žinutę ir el. laišką. Dieną prieš vizitą Jūs gausite SMS žinutę ir el laišką su priminimu apie artėjančio vizito laiką.

+ Ar registruojantis pas gydytoją manodaktaras.lt portale būtinas siuntimas iš šeimos gydytojo?

Norint užsiregistruoti pas gydytoją naudojantis manodaktaras.lt portalu, siuntimas iš šeimos gydytojo nebūtinas, tačiau, kai kurie gydytojai priima ir su šeimos gydytojo siuntimu.

+ Ar užsiregistravus per manodaktaras.lt, mano vizitas nesidubliuos su užsiregistravusiųjų tiesioginiu būdu?

Ne, manodaktaras.lt portale rodomi kalendoriai yra sinchronizuoti su gydytojų darbo kalendoriais, ir informacija yra atnaujinama akimirksniu. Būkite ramūs, gydytojai operatyviai gauna Jūsų rezervaciją ir laukia Jūsų atvykstant nurodytu laiku.

+ Ką daryti, jeigu nebegaliu atvykti numatytu laiku?

Jeigu nebegalite atvykti numatytu vizito laiku, Jūs galite prisijungti prie savo profilio manodaktaras.lt portale ir pakeisti/atšaukti esamą vizitą. Jei iki vizito liko per mažai laiko, praneškite apie tai klinikai paskambindami nurodytu telefonu.

+ Kas, jeigu gydytojas nebegalės manęs priimti užregistruotu laiku?

Jeigu atsitiktų taip, kad gydytojas nebegali Jūsų priimti, jis su Jumis susisieks asmeniškai telefono numeriu, kurį nurodėte rezervacijos metu.

+ Ar galiu išsikviesti gydytoją į namus?

Ne, manodaktaras.lt nesuteikia tokios paslaugos, tačiau svetainėje galite rasti arčiausiai esantį ir greičiausiai Jus galintį priimti gydytoją.

+Užsiregistravus pas gydytoją nuotolinei konsultacijai, ji vyks video formatu ar gydytojas su manimi susisieks telefonu?

Priklausomai nuo to, kaip buvo pavadinta paslauga, į kurią registravotės. Jei tai videokonsultacija – prisijungus prie savo paskyros manodaktaras.lt portale, užeikite į „Vizitų valdymas“. Likus 15 min. iki konsultacijos pradžios, galėsite jungtis prie pokalbio su gydytoju iš bet kokio išmanaus įrenginio, kuriame veikia kamera ir mikrofonas. Jei registravotės į nuotolinę konsultaciją telefonu, laukite gydytojo skambučio sutartu laiku.

+ Ar galiu gauti sąskaitą-faktūrą už apmokėtą nuotolinę konsultaciją?

Taip, dėl sąskaitos-faktūros, reikėtų kreiptis į gydymo įstaigą, kuri ir suteikė nuotolinės konsultacijos paslaugą. Kadangi šiuo atveju už paslaugų teikimą įforminančius dokumentus pirkėjui išrašo tikrasis paslaugų teikėjas.

+ Ar galima registruoti ir kitus šeimos narius iš vienos paskyros?

Taip, paskutiniame registracijos žingsnyje, duomenų pateikimo lange, pakeiskite registruojamo paciento vardą, pavardę ir asmens kodą, jei jis privalomas.

+ Kaip užsiregistruoti pas gydytoją, kurio profilyje nėra internetinės registracijos ir nurodyto registratūros numerio?

Tokiu atveju pas norimą gydytoją užsiregistruoti per manodaktaras.lt portalą galimybės nėra.