Suraskite gydytoją ir užsiregistruokite vizitui

Filtravimas:
Pasidalinkite geriausiais daktarais su savo draugais!
Facebook Facebook Dalintis

Aiva Vaičiulytė

Pasidalinkite geriausiais daktarais su savo draugais!
Facebook Facebook Dalintis

Apie specialistą:

Šiaulių universitete esu įgijusi specialiosios pedagogikos – logopedijos specialybę. VU Medicinos fakultete – logoterapeuto kvalifikaciją.
Dirbu su vaikais ir jaunuoliais turinčiais:
įvairiapusių raidos sutrikimų (vaikystės autizmas, Aspergerio sindromas, Retto sindromas, atipiškas (netipiškas) autizmas).
Kalbos, komunikacijos sutrikimų (fonetiniai, fonologiniai sutrikimai, kalbos neišsivystymas, sulėtėjusi kalbos raidair kt.).
mokymosi (skaitymo, rašymo) sutrikimų.
Siekiant užtikrinti geriausią rezultatą konsultuoju tėvus, teikiu rekomendacijas apie vaikų kalbos, kalbėjimo ugdymą, esant poreikiui teikiu rekomendacijas raštu.

Suaugusiems pacientams taikau logoperapiją.
Logoterapija taikoma ligoniams, sergantiems įvairiomis nervų sistemos ligomis, po galvos smegenų pažeidimų (insultų, auglių, patyrus trauminį galvos smegenų sužalojimą). Logoterapeutas įvertina ir specialiomis metodinėmis priemonėmis šalina ar sumažina suaugusiųjų kalbėjimo, kalbos (afazija, dizartrija,)balso, rijimo ir komunikacijos sutrikimus. Parenka įvairius korekcijos metodus ir būdus, padedančius ligoniui greičiau įveikti ar sumažinti sutrikimą. Esant veido parezei atlieka logopedinį masažą ir mankštą.

• Kalba šiomis kalbomis:
Lietuvių
Anglų

• Mokslai:
Šiaulių universitetas Specialioji pedagogika- logopedija, bakalauras
VU Medicinos fakultetas – logoterapeuto kvalifikacija.

• Kvalifikacijos tobulinimas:
VU Medicinos fakultetas „Kalbos korekcijos pagrindai“. Nr. MVG-MF-2020-078
Nacionalinė švietimo agentūra „Specialiosios mokymo priemonės. Jų pritaikymas, atsižvelgiant į mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius. Nr.4ESF14-1380
MRU Edukologijos ir socialinio darbo institutas „Tėvų įtraukimas į vaikų ugdymą mokykloje. Tėvų įtraukimas ir bendradarbiavimas su jais“.
MRU „Efektyvios ugdymo metodikos ugdant individualių poreikių turinčius mokinius“. Nr. 5KV-5390
MRU „Mokinių netinkamo elgesio valdymas“ NR. PT-51235
MRU „Ugdymo metodų taikymo sėkmė“ Nr. PT5-600
MRU „Mokymo proceso stiprybė: modernieji mokymo(si) metodai“. Nr. PT5-2709
Lazdijų švietimo centras „Mokymosi strategijos kaip mokyti mokinius mokytis. Ugdymo diferenciavimas ir individualizavimas“. Nr. 27861

PALIKTI ATSILIEPIMĄ

Komentarai

Gydytojus vertinti ir atsiliepimus rašyti gali tik prisijungę vartotojai. Prisijungti